torsdag 31 augusti 2017

Coachning.

Hej! Jag har så smått satt igång en bisyssla där jag hjälper människor med deras ekonomi och deras aktieinvesteringar. Vi går igenom din ekonomi och ser över inkomster och utgifter och ser om vi kan göra något för att få ett större överskott varje månad. Därefter lägger vi upp en strategi för att investera i aktier, utifrån vilken tidshorisont du har på dina investeringar och hur stor risk du vill ta.

Känner du att detta är något för dig så är jag villig att hjälpa till, mot en ersättning på 300 kronor. Varsågod att skicka ett meddelande i så fall.

3 kommentarer:

  1. Hej Anton.

    Jag är intresserad av Coaschning när det gäller aktier och undrar hur jag kommer i kontakt med dig? Jag hittar inte din mejl adress.

    Mvh Eve

    SvaraRadera
  2. Hej Eve! Du kan gilla min Facebook-sida "utdelningsjägaren" och sen skicka meddelande till mig där. Annars skriver du din mailadress, så kontaktar jag dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! tack för snabb återkoppling. Jag kontakter er via facebook under dagen. Mvh Evelina

      Radera