söndag 20 november 2022

Portföljen!

En kort uppdatering av portföljen. Bloggen har inte uppdaterats på ett tag, av olika anledningar. Men först vill jag önska mig en julklapp. Jag har haft en dröm att nå 1000 prenumeranter på Patreon och kunna leva på det, kombinerat med mina utdelningar. Vill du stötta min sida och få hjälp med dina investeringar och vara med i en grupp där jag delar med mig av vad jag köper, med mera, så klicka in dig på länken nedan. 


Så, till portföljen; det har ju varit ett tufft börsår, så även för min portfölj, som är ner 23.5% i år. Jag försöker beta av lite av belåningen varje månad och i dagsläget är portföljen värd 4 366 993 kr minus lånade pengar (926 124 kr) = 3 440 869 kr

Jag ska försöka hålla i bloggen mer regelbundet under nästa år. Jag tänker att en utvärdering av 2022 kommer i december och sen kör jag på som vanligt varje månad igen, från januari 2023. 

Har du frågor eller synpunkter, hör gärna av dig på Facebook. 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar