söndag 3 juni 2018

Utdelningar 2018.

Nu är vårens alla utdelningar inkasserade för min del. Hittills i år är jag uppe i 45 198 kr i utdelningar och kommer nog nå mitt mål om att fördubbla utdelningen från året innan. 2017 hade jag strax över 27 000 kr i utdelningar, så målet för i år är 55 000 kr.

De utdelningar jag har fått i år (och tidigare år) kan ni se här;

http://utdelningsportfolj.blogspot.com/p/mina-utdelningar.html

Resterande utdelningar som kommer senare i år är följande, plus två till utdelningar från Bosjö (de har inte bestämt datum för utdelning andra halvan av 2018);

 Målet för 2019 har jag inte satt än, jag tänker att jag tar det när 2018 närmar sig sitt slut. Jag har fått en del läsare som hört av sig och bett mig hjälpa till med deras sparande och deras investerande, vilket är riktigt rolig! Är du också intresserad, så hör av dig.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad siktar du att målet för 2019 års utdelningar blir, visionen?
    Mvh T.S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Förlåt för sent svar, missat din kommentar helt.

      För 2019 hoppas jag på någonstans runt 60-65 000 kr i utdelningar.

      Radera